Računalniška asistenca – pomoč na daljavo 30 min

Oddaljena pomoč omogoča hiter odziv in rešitev marsikatere težave, ki jo z lahkoto uredimo preko interneta z dostopom do namizja vašega računalnika. Vašega računalnika zato ni potrebno nositi na servis, pri čemer se prihrani vaš čas, delo in denar.

39,90  24,90 

Kaj je oddaljena pomoč računalniškega strokovnjaka na daljavo?

Oddaljena pomoč omogoča hiter odziv in rešitev marsikatere težave, ki jo z lahkoto uredimo preko interneta z dostopom do namizja vašega računalnika. Vašega računalnika zato ni potrebno nositi na servis, pri čemer se prihrani vaš čas, delo in denar.

Kakšen je pogoj oz. so zahteve da se lahko povežete na daljavo na moj računalnik?

Pogoj je samo internet.

Je takšna oddaljena povezava zame varna?

Popolnoma, za povezavo namreč uporabljamo samo priznano programsko opremo, ki se med našim in vašim računalnikom povezuje z varnim 256-bitnim ključem.

Serviser se z vašim dovoljenjem oddaljeno (preko interneta) poveže na vaš računalnik, med njegovim deloma pa lahko vseskozi spremljate na svojem ekranu. Vse je popolnoma enako, kot če bi bil računalničar poleg vas doma.

Katere težave oziroma storitve lahko odpravite na daljavo?

Naj naštejemo samo nekaj najpogostejših storitev, ki se izvajajo na daljavo:

  • Odstranjevanje programskih virusov in nepotrebnih programov.
  • Programska pohitritev računalnika.
  • Namestitev certifikata, spletne banke …
  • Namestitev nove programske opreme ali gonilnikov za novo strojno opremo.
  • Posodobitev programske opreme.
  • Pomoč pri delu z elektronsko pošto, operacijskim sistemom, pisarniškimi programi …
  • Krajše izobraževanje za določeno programsko opremo.
  • Izdelava arhivov (dokumentov, fotografij …).

Kakšen je postopek naročila računalniške pomoči na daljavo?

  1. Kupite oziroma zakupite primeren paket, glede na po vaše predviden čas potreben za odpravo težav ali potrebne pomoči pri delu.
  2. Na vaš elektronski naslov, ki ste ga navedli ob naročilu boste prejeli unikatno kodo, ki jo boste morali kasneje po telefonu povedati tehniku.
  3. V roku 1 delovnega dneva vas bo kontaktiral tehnik preko e-pošte oziroma telefona, Tehniku boste povedali svoj problem oziroma želje in se dogovorili za termin povezave.
  4. Ob dogovorjenem terminu vas bo poklical tehnik, ki vas bo vodil skozi postopek vzpostavitve povezave na daljavo in nato boste z njegovo pomočjo uredili dogovorjene zadeve.
  5. Tehniku boste povedali vašo kodo, ki ste jo prejeli ob naročilu paketa v tej spletni trgovini.

 

Zakupljen čas: 30 min


  • Naziv ponudnika: VIRTUAL IT d.o.o.
  • Spletna trgovina: Virtual IT

  • Ponudnik še ni prejel ocene!